Oto skuteczna „tuba” do nagłośnienia tematu. Nietypowe rozwiązanie, ale z dużym potencjałem. Niewidoczne z ziemi, ale z szansą na dotarcie z przekazem do szerokiego grona odbiorców przebywających na 0m AGL (Above Ground Level). Autor tej akcji nie jest mi znany, ale to co zrobił świadczy o otwartości umysłu. Wiem, że nie jest to pierwsze zastosowanie, już starożytni wpadli na taki pomysł, ale przyznacie że nieczęsto stosowany w polskich warunkach.
Zobaczcie na co trafiłem podczas jednego z wypadów poza rejon lotniska Chrcynno. Załączone zdjęcie pokazuje napis wykonany na polu uprawnym, które jest widoczne tylko z pozycji ptaka. Tu znajdziecie lokalizację. Zwróćcie uwagę, na to że obecna wersja dzieła różni się od zamieszczonej na google.maps. Oznacza to, że co sezon wygląda inaczej, co też zachęca do ponownego odwiedzenia i ponownej prezentacji w mediach. Pobudza wyobraźnię? Zachęca do kreatywności? Skuteczna „tuba”? Uważam, że to efektywny marketing w obecnych czasach.
Widzieliście podobne miejsca? Prześlijcie do mnie ich lokalizację. Może zorganizuje wycieczkę w te miejsca?